donderdag 23 februari 2012

Review: L´oréal Perfect clean

Bron

Hallo iedereen, jullie hebben deze facewashes waarschijnlijk al gezien, ze liggen al lang in de winkel. Ik heb de oranje gekocht, de "zachte scrub". Wil je weten wat ik ervan vond, lees dan verder ;)




Het is een zachte scrub en er staat dat het een stralend effect geeft. Het is bedoeld voor alle huidtypes. Het is een handige verpakking van 150ml én er zit een cleanpod bij! Dat wit rond ding vanboven.



Er zat een stickertje op de cleanpod, die kreeg ik er pas na drie minuten af :p (schaam schaam)


Er zitten allemaal kleine "haartjes" op. Ik vind het een heel handige tool. Het masseert ook heel goed.




Dit is wat er op de achterkant staat


En onder de sticker vind je de ingrediëntenlijst en de gebruiksaanwijzing. Ik moet eerlijk zijn, ik weet niet zo veel over de ingrediëntenlijsten op beautyproducten, maar hier zit wel SLS in. Op zich is dit niet zo erg, maar als je er niet tegen kan, moet je hem niet gebruiken.


Ik vind het een zeer fijne facewash/scrub, het ruikt ook heel lekker, en de handige cleanpod werkt ook prima. Ja, het is een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten