zondag 15 september 2013

Blogplan in de toekomst



Deze week was het wat rustig hier op SheelaWorld, ik heb een paar dagen niets gepost omdat ik het druk had met school. Het is nog maar het begin van het jaar dus waarschijnlijk gaat het nog drukker worden. Daarom heb ik besloten om iets te veranderen.

Normaal post ik om de dag een artikel op SheelaWorld. Nu ga ik er drie per week posten, op woensdag, vrijdag en op zondag. De weken wanneer ik vakantie heb (herfstvakantie, krokusvakantie, kerstvakantie,...) ga ik proberen om wel om de dag een artikel te posten.


Ik hoop dat jullie het niet erg vinden maar school gaat nu eenmaal voor. Ik zit in mijn laatste jaar van het middelbaar (yeay!) en ik moet flink mijn best doen om goede resultaten te behalen en om door te zijn.

Liefs,
Sheela

4 opmerkingen:

  1. School is erg belangrijk, dat moet inderdaad op de eerste plaats komen.

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is jammer maar absoluut niet erg want school is inderdaad veel belangerijk ben ook blij dat je een goede keuzen heb gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. School gaat altijd voor :) Dat komt vast goed! Veel succes in je laatste jaar!

    BeantwoordenVerwijderen