zondag 27 oktober 2013

Cadeautip: geursetje

De feestdagen komen er bijna aan, dat betekent cadeautjes kopen!! Vaak is dat best lastig, dat vind ik toch. Hoe beter je de persoon kent, hoe moeilijker het is om een cadeau te vinden want dan wil je juist iets speciaals, maar wat dan?? Na lang zoeken, vind ik uiteindelijk toch wel een cadeau. Essence weet hoe lastig dit is, daarom lanceren zij speciaal voor de feestdagen een kant en klaar cadeausetje.


De titel en de foto verklappen het al, het is een geursetje met maar liefst vijf geurtjes.

Dit is hoe essence de geurtjes omschrijft:
In de essence mini geurset vind je de volgende geuren:
  • like a day in a candy shop” - een geur die bloemrijk, friszoet en tegelijkertijd sensueel is – voor wie dolgraag de dag in een snoepwinkel door wil brengen.
  • like a first day in spring” - de eerste warme zonnestralen op je huid, de frisse geur van bloesems in de lucht. Deze fruitige, bloemrijke en stralende geur geeft energie!
  • like a million miles away” – deze exotische en uitdagende geur neemt je mee op reis naar trendy steden of andere opwindende plekken.
  • like a day in paradise” – een geur die doet denken aan witte zandstranden en een azuurblauwe zee.
  • like the party of my life” – een exotische, levendige geur die je herinnert aan nachten die nooit zouden moeten eindigen!
Like a day in a candy shop lijkt me niet erg lekker ruiken omdat ik niet zo van snoep hou maar al de andere geurtjes klinken super! Ik heb ze niet geroken maar ik zou erg blij zijn als ik dit cadeau kreeg. Je hebt voor elke 'mood' wel een geur. Eerder schreef ik al een review over twee geurtjes van Essence ( klik en klik ), daar was ik heel tevreden over dus ik heb het gevoel dat deze geurtjes me ook zullen bevallen.

Het zijn allemaal eau de toilettes en elk flesje bevat 7 ml. Ze zullen in november en december 2013 te koop zijn bij het Kruidvat. Consumentenadviesprijs: €9,99

Zouden jullie deze set kopen?
Liefs,
Sheela

5 opmerkingen: