maandag 23 februari 2015

Afgestudeerd!! :D Wat nu?

Flickr | Norah Al-Wa'al
Lieve volgers,
Ik ben afgestudeerd! Nu? In het midden van het schooljaar? Jup, wie zich mijn artikel van een half jaar geleden herinnert, weet dat ik was gezakt. Ik zag het niet zitten om heel mijn jaar opnieuw te doen, dus ik ben examens gaan afleggen bij de examencommissie. Daar vertel ik in een ander artikel meer over. Maar ik ben dus geslaagd, en dat betekent dat ik nu een half jaar(!!!) vakantie heb. In september ga ik beginnen aan de universiteit, ik ga interieurarchitectuur volgen. Super leuk natuurlijk, maar hoe ga ik dat half jaar vullen?

Ik ga eerst eens zien of ik misschien toch niet al een aantal vakken kan volgen aan de universiteit, misschien als vrije leerling. Als dat niet lukt ga ik wel al bijlessen wiskunde nemen, ter voorbereiding op volgend jaar.
Verder wil ik me nu ook focussen op mijn rijbewijs, ik heb mijn theoretisch al, in dit half jaar moet ik mijn praktijk ook halen.
Ook ga ik het bloggen terug oppikken. Meestal blog ik alleen in de vakanties, maar ik wil nu regelmatiger bloggen, niet dat er weer een pauze komt van een aantal maanden zoals eerder is gebeurd.
Misschien ga ik ook nog werken, wat en waar precies is nog een raadsel, maar ik houd jullie op de hoogte.


Blijven zitten is echt niet leuk, daarom wil ik jullie ook allemaal motiveren om goed je best te doen op school. Ook al vind je het niet leuk, even doorbijten en je komt er wel, op het einde is het het allemaal wel waard. 

Hoe gaat het met jullie studies?
Liefs,

Sheela                                                       

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Geniet maar van je vakantie, want naar de universiteit gaan staat gelijk aan heel veel werk! ;)

    ~ Hannelore

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik doen :) Op de universiteit moet je inderdaad veel werken maar ik kijk er ook wel naar uit eigenlijk. Eerst even genieten van m'n vakantie xx

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Leuk.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je al naar welke uni je gaat ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, naar Uhasselt :D ma ik sept pas, tot dan vakantie :)

      Verwijderen