vrijdag 13 maart 2015

Nieuwe beautyapp Carmen



Tegenwoordig vind je alle beautytips op het internet, tik maar eens 'hoe maak ik krullen zonder tang' in op Google, en je vind heel veel artikels met de meest uiteenlopende tips. Ben je een mega beautylover en wil je op elk moment van de dag beautytips kunnen lezen, zonder dat je daarvoor telkens achter de pc of laptop moet kruipen, dan is de nieuwe Carmen app iets voor jou.

Het merk Carmen staat bekend om zijn betaalbare haarproducten. Van verschillende soorten haartangen tot shampoo en conditioner. Eerlijk... ik heb nog nooit iets van Carmen geprobeerd, dus ik weet niet hoe goed hun producten zijn. 

Laatst hebben zij een app uitgebracht met heel veel tips en tricks over je haar. Je kan er blogposts lezen over hun producten, maar ook bijvoorbeeld tips tegen verveling. Verder staan er tips in over ontharen, maar die vond ik vrij basic. De tips over hoe je je haar het best kan stylen vond ik wel erg handig en nieuw. Ze schrijven niet alleen over de standaardtips die bijna iedereen kent, dat vind ik heel positief.

Als je een dag niet weet wat je met je haar kan doen, kan je op de pagina 'Lookbook' in de app heel veel inspiratie op doen.


Niet alles is af, de pagina 'referenties' bijvoorbeeld staat voorlopig leeg.

Je kan ook online de producten van Carmen bestellen via de app.
Ik vind het een hele handige app voor als je inspiratie nodig hebt, of als je gewoon tips wil lezen. Het enige wat ik nog mis is een zoekfunctie. Stel je wil weten hoe je gespleten haarpunten kunt voorkomen, dan kan je niet zoeken naar een artikel daarover. Je kan alleen blijven scrollen tussen de artikels in de hoop dat je iets tegenkomt over gespleten haarpunten, dat is iets minder handig.

De app is helemaal gratis, hij is beschikbaar voor iOS en Android. Zoek gewoon naar 'Carmen' in de appstore, het icoontje is wit en met grijze letters staat Carmen geschreven.

Gaan jullie de app downloaden?
Liefs,
Sheela

1 opmerking: