woensdag 1 juli 2015

Easy eyelook


Soms heb ik zin om gewoon te spelen met al mijn make-up producten, ik maak me dan helemaal op om het er vervolgens weer allemaal af te halen. Zonde misschien, maar het is leuk, en je oefent je make-up skills hierdoor. Ik ben geen make-up artist, geen visagiste, dus verwacht helemaal niets spectaculairs van me, ik ben gewoon een doodnormaal meisje dat graag met make-up speelt. Dit is de look die ik een paar dagen geleden maakte.



Na al mijn oogschaduws uit te stallen kwam ik erachter dat ik helemaal geen spectaculaire kleuren heb, alleen saaie aardetinten en lichte kleurtjes. Goede reden om te gaan shoppen, niet? Maar goed, ik heb de saaie kleurtjes dan maar gebruikt voor deze look. Paars in m'n arcadeboog en grijs op m'n bewegend ooglid. Verder heb ik ook wat eyeliner en mascara aangebracht. 



Ik zou ook een nieuwe eyeliner moeten aanschaffen, deze die ik nu heb gebruikt was veel te droog waardoor ik geen mooi lijntje kon trekken.



De volgende keer ga ik fellere kleurtjes gebruiken, maar eerst eens goed shoppen daarvoor.

Welke kleuren gebruiken jullie meestal in een ooglook?

Liefs,
Sheela

1 opmerking:

  1. Deze look staat echt heel mooi bij jouw oogkleur!
    Ik ga zelf meestal voor een subtiele look met bruintinten :)

    ~ Hannelore

    BeantwoordenVerwijderen