zondag 11 oktober 2015

Handige artikels voor bloggers #4


Een hele tijd weg geweest maar hier is die dan terug, handige artikels voor bloggers #4! Het is bijna een trend geworden om blogtips te geven, ik zie meer en meer artikels verschijnen voor bloggers, wat natuurlijk heel fijn is want zo leren we bij van elkaar. Dit zijn de artikels van de afgelopen paar maanden die jij als blogger zeker kan gebruiken.

De volgende artikels moet je zeker lezen als je meer bezoekers op je blog wilt krijgen.
Volgend artikel heeft Serena geschreven van Beautylab, ik vind het zo leuk als grote bloggers tips geven, dat zijn natuurlijk de blogs waar je het allermeest uit kan leren. Zij heeft een aantal jaar geleden een artikel geschreven met andere tips, dat artikel is zo populair geworden, veel bloggers raden dat artikel aan voor als je tips wilt.


En de allergrootste tip is natuurlijk dat je moet bloggen omdat je het zelf leuk vind, en zeker niet om er geld of producten mee te verdienen, bloggen is en blijft een passie.

Heb jij zelf ook een blog? Laat de link gerust achter in de comments, ik vind het heel fijn om nieuwe blogs te ontdekken en te volgen.
Je kan mij volgen op Bloglovin' om altijd op de hoogte te blijven van mijn nieuwe artikels.

Liefs,
Sheela

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Ik ga ze bekijken
    Xxx
    Http://www.sherryhussain.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had een aantal al gelezen, maar super handig om ze zo op een rijtje te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen