zaterdag 25 juni 2011

Lippen verzorgen

Ik heb van m'n eigen dikke lippen die wel heel erg snel kapot gaan. Niet alleen in de winter maar ook in de zomer heb ik er last van. Sommige vriendinnen van mij hebben nooit kapotte lippen. Ze hoeven het niet te verzorgen, bij hen zijn ze altijd mooi. Om mijn lippen zo mooi te houden moet ik ze goed verzorgen. Wanneer mijn lippen écht kapot zijn doe ik een van deze methodes.

   Methode 1: honing + vaseline + suiker, goed mengen en daarmee je 
                   lippen scrubben. Alle velletjes gaan er zo af.
   Methode 2: Een hele dikke laag vaseline of lippenbalsem aanbrengen
                   op je lippen, even laten intrekken en dan met een nat
                   washandje het er af vegen. Werkt ook heel goed!
   Methode 3: Een tandenborstel gebruiken om je lippen te poetsen.

Ik gebruik het liefst de tweede methode.

Om mijn lippen te verzorgen gebruik ik s'morgens en s'avonds vaseline. En door de dag gewoon lippenbalsem.
Vaseline en lipenbalsem

De vaseline komt van 't Kruidvat.
De lippenbalsem is van het merk Une en komt uit de Di.
Ze werken alle twee heel goed.

Hebben jullie ook vaak kapotte lippen? Hoe verzorgen jullie ze ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten