zaterdag 7 juli 2012

Shoplogje


Ik heb weer een shoplogje voor jullie. Een kleintje deze keer. Eigenlijk zien jullie op bovenstaande foto al alles. Dit komt uit het Kruidvat en de Hema.



Shampoo en douchegel. Ik heb de laatste tijd een beetje last van een jeukende hoofdhuid daarom dat ik deze shampoo heb genomen. Ik heb geen luizen voor de duidelijkheid :)


Vogue girl cats deo, ik had deze niet geroken in de winkel. Ik heb deze eigenlijk gepakt omdat ik de verpakking schattig vond. De geur vind ik niet heel lekker maar ook niet heel vies. Hij is gewoon ok.
En dan mijn eerste parfum van de nieuwe essence geurtjes. 
Ps: je kan een parfum van essence winnen bij mijn winactie. Doe jij al mee?


Mascara van essence een lakje van de hema. Hema heeft nieuwe lakjes, er zitten hele leuke kleurtjes tussen. Ik nam deze mee.

Wat me opviel is dat ik niks in de sale heb gekocht terwijl ik ging shoppen omdat het solden is. Zo gebeurt het altijd bij mij..

Fijn weekend!
Liefs

2 opmerkingen:

  1. Ik wil die mascara ook, schijnt ontzettend fijn te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de deo ook maar dan degene met vlindertjes die ruikt wel lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen