zondag 29 december 2013

Absolute af- en aanraders 2013


De meeste grote bloggers doen elke maand een favorietenvideo, dat leek mij ook leuk om te doen maar aangezien ik niet elke maand nieuwe producten test, heb ik besloten om mijn favorieten en mijn miskopen van dit jaar te laten zien. Van alle producten staat een review online. Ik zet het linkje er telkens bij.

Ik zal beginnen met de afraders, zodat ik deze post positief kan eindigen.

Afraders


De BB cream van de Action, dit was een miskoop. Ik merk bijna geen verschil als ik deze BB cream op heb. Ik heb hem nu nog steeds in mijn stash liggen maar ik raak hem nauwelijks aan.


De nagelstickers van de Action waren de eerste nagelstickers die ik ooit heb gebruikt, en ik kon er niets positiefs over zeggen. Ik weet dat de Action ze nu heeft vernieuwd, dus hopelijk zijn ze beter.


De lippenbalsem van TBS, ik weet dat velen hier tevreden over zijn maar ik vind eigenlijk dat het niets doet voor mijn lippen. De geur vind ik ook tien keer niks.

Dat waren mijn afraders, lekker negatief allemaal. Ik heb natuurlijk ook hele goede producten ontdekt, kijk mee naar mijn aanraders.

Aanraders


De geurkaars van de Rituals, ik brand hem nu nog steeds. Zeker in deze periode vind ik het heerlijk om thuis te zitten met kaarsjes aan. Hij is wel bijna op, helaas.


Dit is toch wel het meest gepigmenteerd oogschaduwpalette dat ik heb van Essence, de kleuren zijn mooi, het is handig om mee te nemen en je kan er zowel heftige als subtiele looks mee maken.


Het appeltje in deze lippenbalsem verzorgt mijn lippen heel goed en ze krijgen ook nog eens een mooi kleurtje. Deze zou ik zeker opnieuw kopen.


De oh zo bekende Lemony Flutter van Lush, hij is inderdaad erg goed. Ik gebruik hem dagelijks.


De aller aller aller grootste favoriet van mij is de CHI steiltang, hier heb ik heel lang op gewacht en lang voor gespaard en ik kan zeggen dat hij zijn geld zeker waard is. 


Dan heb ik als laatste nog een afrader en aanrader in één. De twee kwasten van de Wibra, de blushkwast is een no go, en het lipkwastje is prima!

Zo, dit waren de meest favorieten en de grootste miskoopjes van 2013. Wat waren die van jullie?

Liefs,
Sheela

3 opmerkingen:

  1. Ik ben echt DOL op de geeurkaarsen van Rituals. Ze ruiken zo heerlijk, en vaak ruik je het de dag er na nog heerlijk in huis. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen