zondag 5 januari 2014

7 x Budget items op Webstash



Laatst heb ik een hele leuke webshop ontdekt, ik heb er ook al een tijdje een banner van staan in mijn side-bar. Aangezien dit een budgetbeauyblog is en ik op Webstash hele leuke budget items heb gevonden, vond ik dat ik deze moest delen met jullie. 
Webstash - Webshop in accessoires, musthaves, sieraden en trends



Een clip-in hair extension in de kleur bordeauxrood. Ik heb mijn haar stiekem altijd al in deze kleur willen verven maar omdat het toch wat gewaagd is, is het leuk om eerst een extension te proberen. Deze kost maar €2,95.



Een goud armbandje met Love voor €4,95. Ik vind hun armbanden erg leuk, ze hebben er altijd leuke dingen op staan zoals snorren, infinity tekens, kruisjes,...



Collar clips, dit zijn clipjes die je aan de hoekjes van je kraag kunt vastmaken. Echt een eyecatcher en ze zijn momenteel erg hip, deze kosten €4,15.



Ear cuffs! Hier heb ik ook een artikel over geschreven, ik ben er nog steeds helemaal gek op. €4,95

Een rozegoude infinityarmband, deze hebben ze ook in het goud en zilver. Ze hebben ook ringen met een infinity teken. €4,95


Een professionele kwastenset, degene die mij al lang volgen weten hoe gek ik ben op kwasten. Goede kwasten gebruiken is heel belangrijk, daarom vind ik dat je daar ook iets meer aan mag uitgeven. Deze set kost €12,50.


Als laatste deze armbandjes nog met piramide spikes voor €4,95.

Al deze producten kan je kopen op de website van Webstash. Ik zou zeggen, nemen zeker even een kijkje. Ze hebben nog een heleboel leuke dingen die ik net niet genoemd heb, en als je een bestelling doet van €40 of meer, moet je geen verzendkosten betalen.

Webstash - Webshop in accessoires, musthaves, sieraden en trends

Liefs,
Sheela

1 opmerking: