donderdag 26 juni 2014

NOTW: Off to miami!



We mogen onze saaie donkere kleurtjes nagellak vervangen door de lieve, zomerse, kleurrijke lakjes. Zelf heb ik meer donkere kleuren dan de vrolijke zomerse en dat was ik beu. Daarom kocht ik laatst deze liefroze kleur 'Off to Miami!' van Essence. Ik zocht eigenlijk naar een pastelkleurtje, die heb ik niet gevonden maar deze komt wel in de buurt.

Ik heb al eerder verteld dat ik niet zo'n fan ben van roze, maar dan bedoel ik echt barbie roze, de traditionele roze kleur. Dit kleurtje is daar niet mee te vergelijken. Het is een soort zalmroze koraal peachy-achtige kleur (hoe beschrijf je nu in hemelsnaam zo'n kleur?) In ieder geval, op de foto kunnen jullie het zien, in het zonlicht is hij iets feller. Hij dekt in twee lagen en blijft vijf dagen perfect zitten. Ik vind het een prachtige kleur! 


Essence - Off to miami! - nr. 109 - dekt in twee laagjes - €1,69 - 8 ml

Wat is volgens jullie de perfecte kleur voor deze zomer?

Liefs,
Sheela

1 opmerking:

  1. Mooi lakje! Ik vind koraalroze en mintgroen toch wel echt de perfecte zomerkleuren! xx

    BeantwoordenVerwijderen