dinsdag 24 juni 2014

Lichaam verzorgen met Body Fruit


Nu de temperaturen weer hoger zijn, is het tijd voor korte mouwen, rokjes en shortjes. Voor degene die het dragen natuurlijk, zelf draag ik geen korte rokjes en shortjes, maar dat neemt niet weg dat ik mijn huid niet verzorg. We willen dat onze huid zacht is, straalt en goed gevoed is. Hiervoor kunnen we van alles gebruiken, van body lotions tot body peelings. Vandaag review ik een body butter en een body lotion van Kruidvat eigen merk.

Body lotion



We beginnen met de body lotion in de geur 'Pink grapefruit & lemon'. De body lotion zit in een lange, smalle flacon. Het handige hieraan is dat het niet te veel plaats in beslag neemt in je kast, omdat de bodem best klein is. De dop is simpel zwart, als je de dop te fel dichtdraait, hoor je een klik waardoor de dop terug 'los' zit, dan moet je weer draaien. Draai dus niet te fel.


Als je aan de flacon ruikt (op de plaats waar de lotion uitkomt) ruik je de geur niet zo sterk, maar vanaf het moment dat je de lotion uitsmeert ruik je de sterke fruitige geur van pink grapefruit & lemon. Het is een zeer aangename geur, en de lotion verdeelt makkelijk over de huid. Hij trekt ook redelijk snel in.


Mijn huid blijft 24 uur lang gehydrateerd en blijft soepel. Ik ben dus zeer tevreden over dit product. 

Body fruit - Body Lotion - Pink grapefruit & lemon:

  • Enkel geschikt voor het lichaam
  • aangename fruitige geur
  • handige flacon
  • trekt snel in
  • houdt het lichaam 24 uur lang gehydrateerd en zacht
  • laat een lekkere geur achter
  • verkrijgbaar in nog andere geuren
  • dermatologisch getest
  • 250 ml
  • €2,35
  • Te koop bij het Kruidvat
  • Aanrader!

Body Butter




Dan hebben we ook nog de body butter, ook in de geur 'Pink grapefruit & lemon'. Een body butter is een dikkere versie van een body lotion, hij voedt het lichaam meer en is vooral bedoeld voor een zeer droge huid (in de winter).


De verpakking vind ik prima, hij neemt in tegenstelling tot de body lotion wel meer plaats in beslag maar dat vind ik op zich niet zo heel erg. Dat is vaak bij bodybutters omdat het in een pot zit, dit is gemakkelijk op te lossen door verschillende bodybutters op elkaar te stapelen.


Hij ruikt net zoals de lotion erg lekker, ik vind wel dat je in de body butter meer 'lemon' ruikt, wat ik absoluut niet erg vind. Ik ben dol op die geur.


Zoals je kan zien is de substantie een stuk dikker en vetter. Gebruik niet te veel in één keer want dit trekt niet snel in, en dat loop je even rond met een vettig lichaam. Zolang je het met mate gebruikt werkt het prima, net zoals de body lotion. Het houdt je huid dus 24 uur lang gehydrateerd, soepel en zacht. Bovendien ruik je heel erg lekker.

Body fruit - Body Butter - Pink grapefruit & lemon:
  • Enkel geschikt voor het lichaam
  • aangename fruitige geur
  • sluit goed
  • trekt niet zo snel in
  • houdt het lichaam 24 uur lang gehydrateerd en zacht
  • laat een lekkere geur achter
  • verkrijgbaar in nog andere geuren
  • dermatologisch getest
  • 200 ml
  • €2,55
  • Te koop bij het Kruidvat
  • Aanrader!
Ik ben dus tevreden over beide producten, ik gebruik de body butter in de winter, en de body lotion in de zomer. 

Wat is jullie favoriete butter en lotion?
Liefs,
Sheela


1 opmerking:

  1. Mijn man van acht jaar heeft me verlaten. Ik at niet en ik praatte met niemand, ik huilde veel, ik was zo depressief dat ik door alle stress in het ziekenhuis belandde. Op een dag was ik online aan het zoeken naar hulp omdat ik veel van hem hou en veel om hem geef en ik wil gewoon dat hij naar huis terugkeert. Ik vond zoveel getuigenissen over Dr. Ilekhojie dat hij zoveel relatieproblemen oploste... Ik was genoodzaakt hem te bellen en hem alles uit te leggen omdat ik veel goede verhalen over hem zag. Hij vertelde me dat mijn man over een paar dagen terug zal komen nadat hij me heeft geholpen met een verzoeningsspreuk. Ik deed wat hij opdroeg en gaf alles wat hij vroeg en in precies 3 dagen keerde mijn man uit eigen beweging naar huis en vroeg om zich te verzoenen. Ik ben zo blij dat Dr Ilekhojie heeft gedaan wat hij beloofde. Als je hulp wilt bij je huwelijk, praat dan met Dr Ilekhojie. E-mail gethelp05@gmail.com WhatsApp/Viber +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen