zondag 1 maart 2015

Leukste blogposts van februari!


Ik lees heel veel blogs, het is iets dat door de jaren heen gegroeid is, vroeger bezocht ik zelf één voor één alle blogs die ik wou lezen, later werden dat er zo veel dat het niet meer ging. Nu gebruik ik Bloglovin om alle blogs te volgen, dat maakt het gemakkelijker omdat je de artikels onder elkaar op 1 pagina krijgt. Elke dag komen er zeker 50 artikels bij. Natuurlijk krijg ik niet alles gelezen. De artikels die me niet interessant lijken, klik ik meteen weg. Wat overblijft lees ik, en de artikels die ik echt leuk vind like ik natuurlijk. Vandaag deel ik de leukste artikels van februari uit mijn 'geliked' lijstje van Bloglovin.

Tuna melt recept:
tonijntosti

Als eerst dit recept. De foto trok me meteen aan, hoe heerlijk ziet dit er uit? Ik heb het zelf nog niet gemaakt, maar ben zeker van plan om het te maken, ik krijg elke keer terug honger als ik hiernaar kijk. Volledig artikel lees je hier.

Pinterest gebruiken voor je blog:


Donkere makeup1

Een artikel is goed als ik er de hele dag aan blijf denken nadat ik het gelezen heb. Ik had dat met dit artikel. Het gaat over hoe je Pinterest (waar ik verslaafd aan ben) kan gebruiken voor je blog. Als je zelf ook een blog hebt, dan is dit artikel heel handig, er staan goede tips in. Lees hier het volledig artikel.

Dingen waar je blij van wordt:
keukenkruiden-action

Lisanne heeft een rubriek op haar blog waarin ze dingen laat zien waar ze blij van wordt, echt heel leuk. Ik krijg altijd zo'n optimistisch gevoel nadat ik zo'n artikel heb gelezen, waardoor ik even terug stil sta bij de kleine dingen in m'n leven die mij gelukkig maken. In dit artikel liet ze onder andere mega schattige knijpers zien, kruiden van de action, ... Die wil ik ook heel graag kopen. Lees hier het volledig artikel.

15 snelle manieren om je haar te doen:



Ik heb m'n haar laten groeien, en ik ben nu zo blij met de lengte. Het komt tot net boven m'n kont. Langer wil ik het niet laten worden, dit is de ideale lengte, je kan er echt van alles mee doen. In dit artikel van Jiami staan een aantal kapsels, die bij lang haar héél mooi zijn.

Guusje doneerde haar lokken:

Haar doneren

Net zei ik dat ik heel blij ben met m'n lang haar, maar ik weet dat ik het niet ga houden. Binnen een half jaar of iets langer ga ik het beu worden, en dan wil ik mijn haar doneren. Voorlopig nog niet, want nu ben ik echt blij met m'n lang haar. Mijn haar groeit trouwens heel snel, en ik hoop dat ik op deze manier anderen blij kan maken. Lees hier het artikel.

Healthy (no baking) brownies:


Als laatste nog een recept, de gezonde brownies van Madam Lotte. Ik ben dol op chocola, en als het dan ook nog eens gezond is, dan mag je me er echt voor wakker maken. Klik hier voor het artikel, maar eigenlijk is de video hierboven het belangrijkste.

Vanaf nu zal ik elke maand de leukste artikels in de spotlight zetten.
Wat is jullie favoriete blogpost van de maand februari?

Liefs,
Sheela

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit doet! Echt handig om een overzichtje te hebben van de leukste artikels ;)

    BeantwoordenVerwijderen