dinsdag 5 mei 2015

Mijn bovenste lip is donkerder dan mijn onderste


Omdat mijn bovenste lip veel donkerder is dan mijn onderste heb ik het liefst altijd een kleurtje op m'n lippen, zodat dat verschil niet zo opvalt. Geen heftig kleurtje maar zo naturel mogelijk met een subtiel glansje, ik keek bij Catrice en nam een getinte lippenbalsem mee die het dichtst bij mijn natuurlijke kleur lag, zou deze balsem mijn kleurverschil verdoezelen?


Ik nam de kleur 040 My Cherry Berry mee. De verpakking vind ik erg mooi met die zilveren tinten. Je kan aan het zilver uiteinde draaien om de kleur omhoog te halen. (zoals een lijmstift)


Dit zijn mijn lippen before:


en after:


Het kleurenverschil tussen m'n bovenste en onderste lip valt nu een stuk minder op, en dat is wat ik wou. De lippenbalsem is niet héél gepigmenteerd maar dat verwacht ik ook niet ven een getinte lippenbalsem, en het pigment vind ik prima. M'n lippen zijn verzorgd en ik heb een lichte glans met een mooi kleurtje. Hij voelt ook erg fijn aan. Het enige nadeel is dat hij niet lang blijft zitten, na een paar uur moet je het bijwerken.


Catrice - Pure Shine colored lip balm - 040 My Cherry Berry:

  • Mooie verpakking
  • Handig draaisysteem
  • licht pigment
  • glanst
  • verzorgt
  • blijft ongeveer 2 à 3 uur zitten
  • verkrijgbaar in meerdere kleuren
  • €4,99
  • Verkrijgbaar bij het Kruidvat

Hebben jullie lippen ook een verschillende kleur?
Liefs,
Sheela

4 opmerkingen:

  1. Mijn lippen zijn vrijwel kleurloos, haha. Ik zou me er niet zo druk over maken, verschillende lipkleuren maakt je niet minder mooi. Iedereen is anders dus ach. Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww, lieve comment! Je hebt gelijk, ik irriteer me er gelukkig niet heel erg aan, dat zou ook niet moeten denk ik :)

      Verwijderen
  2. ik vind het niet echt opvallend hoor! het is zelfs mooi :) en mijn lipkleur is een beetje lichtroze, niet heel opvallend denk ik XD heb er eigenlijk nog nooit echt op gelet haha

    BeantwoordenVerwijderen