maandag 1 juni 2015

Bollywood dress


Ik vind de trouwfeesten van onze Pakistaanse cultuur ontzettend fijn. De sfeer, het eten, en het belangrijkste.. de kleding! Dit is te vergelijken met Bollywoodkleding. Ik heb ook een aantal jurken in deze stijl. Mijn laatst gekochte jurk was in Londen een paar maanden geleden. Ik heb deze nog maar twee keer kunnen dragen, wat best zonde is want hij is prachtig!



Jammer van de foto, ik had mijn haar naar achteren moeten doen om de jurk beter te laten zien.
Ik draag een Indische groene jurk met kanten armen. Het bovenste deel is bedekt met mooie steentjes. Ik draag niet vaak groen, maar dit groen vond ik heel mooi. Ik heb het gecombineerd met een gouden clutch en gouden sandaaltjes.
De jurk heeft gouden details, die heb ik ook laten terugkomen in m'n oorbellen en ring.




Wat vinden jullie van de Bollywood stijl?
Liefs,
Sheela

2 opmerkingen:

  1. woow echt een mooie jurk en ook een mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige jurk! Ik vind zo'n Bollywood stijl echt mooi! Leuke ring droeg je ook!

    BeantwoordenVerwijderen