zondag 14 juni 2015

Detoxen met Demak'Up


Het detoxen oftewel grondig reinigen van je huid is ontzettend belangrijk. Vaak zijn we te lui en gaan we slapen zonder ons gezicht te reinigen en soms vergeten we zelfs ons make-up af te halen... het overkomt mij heel vaak. 
Zeker nu tijdens de warme dagen maakt mijn huid meer vet aan waardoor een grondige reiniging heel belangrijk is. Je gezicht reinigen is al een stuk leuker en gemakkelijker als je leuke producten hebt. Van Demak'Up kreeg ik een aantal producten opgestuurd die heel fijn zijn, ik laat mijn favoriet aan jullie zien.



De producten waren eigenlijk bedoeld voor de Demak'up Detox Challenge maar ik was helaas op vakantie toen die challenge begon. Ik heb wel de producten getest, en ik kan zeggen dat die heel fijn zijn.


Het moeilijkste deel aan mijn gezicht om te reinigen zijn de ogen. Ik doe bijna altijd oogpotlood op mijn waterlijn en tussen mijn wimpers. Vaak zie je nog een beetje zwart na het reinigen, daarom was ik al een hele tijd opzoek naar een goed product die alles afhaalt.



De reinigingslotion voor de ogen van Demak'Up in combinatie met de Expert wattenschijfjes werkt perfect voor mij. Als ik mijn watje goed nat maak, een paar seconden op m'n oog laat rusten en er dan m'n make-up mee afneem, krijg ik al mijn oogschaduw en het grootste deel van m'n oogpotlood in één wipe af. Daarna plooi ik het wattenschijfje dubbel en ga er mee tussen mijn ogen om goed tussen de wimpers en op mijn waterlijn te komen. Met deze methode krijg ik al mijn oogmake-up af. De reinigingslotion is ook waterproof, dus het kan niet beter.


Demak'up heeft ook heel wat DIY's voor gezichtsscrubs. Deze DIY op bovenstaande foto vond ik erg fijn. De meeste ingrediënten heb je al in huis, alleen de kiwi misschien niet. De scrub is heel makkelijk om te maken en hij is snel klaar. De kiwi laat mijn huid stralen, zit boordevol vitamine C en het geneest infecties. Kokosolie is al een favoriet van mij, je kan het voor zoveel beautyDIY's gebruiken. Het maakt mijn huid heel zacht en helpt tegen vroegtijdige huidveroudering en een droge huid.

Op de website van de Demak'up Detox Challenge staan heel veel tips over het reinigen van de huid. Je vind er ook nog DIY-recepten om te maken voor scrubs en maskers.

Hoe vaak reinigen jullie jullie gezicht en welke producten gebruiken jullie?
Liefs,
Sheela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten