dinsdag 16 juni 2015

Handige artikels voor bloggers! #3


Uit mijn statistieken blijkt dat jullie deze serie wel heel leuk vinden, dus ik blijf er gewoon mee doorgaan. Vandaag laat ik de handige artikels voor bloggers zien van in de maand mei. Ik weet het, ik kom er een beetje laat mee af, dat komt omdat ik op vakantie was eind mei/begin juni maar hier zijn ze dan.

  • Handige tip's om mooie foto's te maken met je mobiel
    Niet iedereen heeft een aparte camera waar ze foto's mee trekken, maar bijna iedereen heeft wel een camera in z'n mobiel. De kwaliteit van de mobiele camera's is de laatste jaren ook zo vooruit gegaan dat het niet eens nodig is om een professionele camera te kopen. Je kan prima foto's met je gsm maken voor je blog. Vooral de kwaliteit van de Samsung Galaxy vind ik uitstekend. Kan je wat tips gebruiken over je fotografiekunsten? Dit artikel helpt je vast.
  • Budget post's waar je altijd over kan schrijven
    Iedere blogger heeft wel eens een moment waarop er maar niets uit die vingers wilt komen. Geen inspiratie... waar schrijf je dan over? In dit artikel staat een lijstje met blogposts waar je áltijd wel over kan schrijven. Ook al heb je jaren geleden al eens zo'n artikel gehad, een update is leuk.
  • Hoe kun je een blog oprichten?
    Heb je nog geen blog maar zit je eraan te denken om een blog op te richten? Dan zijn er héél veel tips voor jou. Ik wou dat ik dit artikel had gezien voordat ik begon met bloggen, het zou me op dat moment sterk vooruit hebben geholpen.
  • Zo vind je je niche
    Ben je al een tijdje aan het bloggen maar vind je het moeilijk om je te onderscheiden van de duizenden blogs die er al bestaan, dan heb je vast nog een vage niche. Lees bovenstaand artikel om te weten hoe je die vind.
  • How to make money from your blogBloggen doe je (normaal gezien) als hobby, en als je blog wat groter is, is het wel fijn als je daar het een en ander mee kan verdienen door bijvoorbeeld samenwerkingen aan te gaan met bedrijven. Dit artikel vertelt je daar meer over.
  • Hoe verander je de kleur van je Bloglovin button
    Wis jij dat je de Button van je Bloglovin counter kan wijzigen? In mijn vorig artikel, liet ik ook al zo'n artikel zien. Het is veel mooier als die button past bij je lay-out, anders kan je alleen maar kiezen tussen de standaard kleuren blauw en roze.
  • Afbeeldingen invoegen in je Wordpress sidebar
    Dit artikel heeft mij niet geholpen omdat ik niet met Wordpress werk, maar velen van jullie hebben Wordpress dus dan is dit misschien wel handig.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad, als jullie nog meer tips willen voor jullie blog lees dan mijn vorige artikels 'Handige artikels voor bloggers' hier en hier.

Wil je op de hoogte blijven van mijn artikels? Vergeet mij dan niet te volgen op Bloglovin, ik schrijf maandelijks een artikel met Handige artikels voor bloggers.

Heb jij een artikel geschreven die bloggers kan helpen, en wil je dat ik het noem in mijn volgend artikel Handige artikels voor bloggers? Stuur me dan een mailtje met de link van je artikel naar sheelaworld@hotmail.com

Hebben jullie wat gehad aan deze artikels?
Liefs,
Sheela

2 opmerkingen:

  1. Thanks for sharing! Altijd handig zulke posts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga het artikel van Jiami eens lezen...
    Mijn niche vinden? Daar geloof ik niet zo in!
    Ik wil schrijven over ALLES wat ik leuk vind en hopelijk is mijn schrijfstijl onderscheidend genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen