woensdag 24 december 2014

Blog plannen met Hema


Ik heb echt een zwak voor leuke kleine notitieboekjes. Ik koop er veel te veel van, waardoor ik een stapel heb liggen die ik kan gebruiken nadat mijn huidige boekjes volgeschreven zijn. Ook boekjes met lijstjes vind ik ontzettend leuk. Vroeger schreef ik op mijn to do lijstjes de dingen die ik gewoon dagelijks moest doen, maar eigenlijk is het wel handig om de dingen voor je blog gescheiden te houden van je andere taken, ik wou daar eerst een apart klein boekje voor kopen maar toen zag ik dat Hema gewoon een blogboekje heeft. Handig!

Oké, ik hoor jullie al denken 'Heb je dat nu pas door, dat hebben ze al langer dan een jaar.' Yes I know, ik wist het al vanaf het begin maar ik heb er nu pas eentje gekocht, en eigenlijk heb ik wel een beetje spijt want vorig jaar waren de blogboekjes mooier. Dat maakt niet uit, Hema zal wel met nog mooiere boekjes komen. Ik ben ook blij met dit boekje.



Het boekje heeft een leuk bloemenprint, en heeft een iets groter formaat dan een A6. Het heeft een elastiekje dat het boekje dicht houdt en als je het opent zie je aan de linker en rechterkant een notitieblokje.


Eén kant is een to blog blokje en de andere kant een to do blokje. Hoe je je taken indeelt kies je natuurlijk zelf maar ik heb ervoor gekozen om heel het boekje gewoon te gebruiken voor mijn blog. Op het to blog blokje schrijf ik alles wat ik nog moet bloggen, dus gewoon de namen van de artikels, en op het to do blokje schrijf ik alles wat ik nog moet doen daarvoor (foto's nemen, product testen, ...) of andere dingen die ik moet doen die met m'n blog te maken hebben.


Als ik bezig ben met m'n blog, zet ik dit boekje gewoon open naast mij. Het boekje blijft open liggen, dat is ook handig. Het klapt dus niet dicht.


Het boekje is voor €2,25 verkrijgbaar bij de Hema in meerdere versies.

Ik weet dat velen onder jullie ook een eigen blog hebben, hoe plannen jullie je taken daarvoor?

Liefs,
Sheela

4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik Wunderlist om To Do lijstjes te maken, mijn blogplanning heb ik een beetje overal en nergens staan :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk notitieboek van HEMA! Ideaal inderdaad om op die manier je blogposts te plannen. Een heel goede aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze ook gezien, maar laten liggen omdat je de blaadjes telkens weer moet afscheuren. Ik plan ook mijn blog in met een notitieboekje ook van de HEMA, uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een soortgelijk noitieboekje van Hema. Daarnaast gebruik ik ook Wunderlist.

    BeantwoordenVerwijderen