woensdag 11 maart 2015

Clean & Clear facewash



Clean & clear is een heel bekend gezichtsverzorgingsmerk van, nummer 1 van het Verenigd Koninkrijk. Helaas is het (nog) niet te koop in België. Ik had de producten al een aantal keer gebruikt bij familie in Londen, en ik was meteen fan. Ik heb gelijk een aantal producten gekocht.



Ik kocht twee soorten face washes. Beide kan je dagelijks gebruiken. De blauwe is de 'gewone' versie en de gele is een lichte scrub. Beide komen in een grote tube van 150 ml. 


Ik gebruik vaak een face wash onder de douche en dan is het wel handig om met een tube te werken. Je moet hem op z'n kop neerzetten, dus hoef je ook niet hard te knijpen om er wat uit te krijgen.


De exfoliating daily wash heeft een dikke witte substantie met hele kleine scrubkorreltjes. Het ruikt heel lekker, maar niet overheersend. Nadat je je gezicht hiermee wast, ruik je amper nog iets. Ik breng hem altijd met ronddraaiende bewegingen aan op een nat gezicht. Hij haalt make-up weg, en laat een schone huid achter. Mijn gezicht voelt schoon en zacht aan. Niet trekkerig of droog. Ik ben heel tevreden. Ik had hier gelijk twee tubes van gekocht, de eerste heb ik al opgemaakt.



De blauwe versie ruikt al lekker, maar de gele ruikt goddelijk! Een heerlijke frisse citrusgeur, heerlijk om mee wakker te worden. Deze ruik je wel nog een beetje nadat je je gezicht hebt afgespoeld, en dat vind ik goed (prettig als je vriend naast je slaapt misschien?) De substantie is wel dikker waardoor je ook meer water nodig hebt om het af te spoelen. Je bent niet zo snel klaar, dus ik gebruik deze meestal als ik genoeg tijd heb in de ochtend. Deze heeft ook grotere scrubdeeltjes. Mijn huid voelt schoon en zacht aan na afloop. Ook een hele fijne facewash!


Clean & Clear - facewash:
  • handige tube
  • dagelijks te gebruiken
  • olie-vrij
  • bevat scrubdeeltjes
  • maakt de huid schoon, haalt make-up weg
  • laat een zachte huid achter
  • 150 ml
  • 13 maanden houdbaad
  • Blauwe was £2,99, de gele £3,49
  • voorlopig nog niet te koop in België, wel in het VK bij Boots en Superdrug

Ik wissel het liefst af tussen de twee cleansers, ik vind de ene niet beter dan de ander. Ze werken alle twee prima.


Hebben jullie al eens iets gebruikt van Clean & Clear?
Liefs,
Sheela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten