zaterdag 7 maart 2015

Inspiratie: 10 outfits met de Harembroek


De laatste tijd vind ik harembroeken zo mooi, wijde broeken die vanonder aan de enkel meestal strak zijn en vanboven heel erg los. Zelfs mannen dragen het, maar ik vind het veel mooier bij de vrouwen. Het zit erg comfortabel en je kan het zowel zakelijk als nonchalant dragen. Hieronder laat ik een aantal outfits zien met de harembroek, die ik erg mooi vind.

Lose fit outfit. #streetlove #streetstyle #classy Kingston Harem Pants
Bron
Deze outfit vind ik prachtig, de kleur en hoe ze het gemached heeft met haar schoenen en de rest. Ik vind het het mooist als je het bloesje van voor in de broek stopt.

Hapa Time - a California fashion blog by Jessica - new fashion style - 2013 fashion trends
Bron
Deze met een printje vind ik ook heel mooi. Hij is driekwart, leuk voor als het mooi weer is.
harem pants. these look so comfy for lounging around
Bron
Je kan hem ook dragen als chillbroek, thuis op de bank. Je kan er zelfs in sporten of gebruiken als pyama.

love this look! so chic yet so comfy looking... and the messy top knot is def a must!
Bron
Kim Kardashian mag natuurlijk niet ontbreken. Dit is wel iets anders dan de gewone harembroek, vanonder is hij niet zo strak, maar hij is wel erg wijd. Ik vind dat ze het heel mooi heeft gecombineerd.

harem pants - don't knock 'em 'til you try 'em.
Bron
Zelfs met sneakers kan het heel zakelijk staan.

Victoria's Secret Harem Pants Watch the new #AdoraModelManagement video! https://www.youtube.com/watch?v=Um5tlEN9HQE
Bron
Pants: nike sweats sweat grey black cute active harem activewear workout casual comfy grey sweat
Bron
comfort with style - except shorter/lower socks
Bron
Zo simpel, maar het kan toch zo fashinoable staan. Ik ben er helemaal weg van.

Wat vinden jullie van de harembroek? Dragen jullie het?
Liefs,
Sheela



5 opmerkingen:

  1. Als je de harem broek maar leuk stylet, kan hij echt super leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harem broeken kunnen echt heel leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste outfit vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er echt heel leuk uitzien! Ik denk dat ik er deze lente ook een ga aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt leuk uit! Ik weet niet of ik er een ga kopen, want ik heb geen idee of het mij staat :P

    BeantwoordenVerwijderen