donderdag 23 april 2015

Van trenchcoats tot bikini's #HEMA2015


Ik was aangenaam verrast toen ik de nieuwe voorjaarscollectie zag van de Hema, ze hebben zéér gevarieerde items deze keer. Van leuke felle kleurtjes tot grijze tinten, van strandkleding tot trenchcoats voor als het wat frisser is, en nog veel meer. Kijk je mee naar de nieuwe collectie?


Hier was ik het meest enthousiast over, de trenchcoats. Een aantal jaar geleden was het een trend, daarna zag je het bijna niet meer maar hij is terug! Ik heb eigenlijk altijd trenchcoats gedragen, ook wanneer iedereen het zat was gezien, ik blijf het mooi vinden. Ze zijn verkrijgbaar in het beige en in het zwart.



Mijn zus zegt altijd dat ik een saaie stijl heb omdat ik altijd zwart en grijs draag,... nja ergens heeft ze wel gelijk, maar ik vind het mooi en het is heel gemakkelijk te combineren. Je kan bijna niet mis gaan. Ik heb me wel voorgenomen om meer kleur te dragen maar deze items van de Hema vond ik ook best mooi.

Verder hebben ze ook badkleding voor iedereen. Jongens, meisjes, mannen en vrouwen. Fun fact: je kan de prints met je gezin matchen. 
Zelf draag ik geen zwemkleding, ik zwem ook niet maar dit vond ik de mooiste print. Ik zie het de laatste tijd ook meer en meer, ik heb deze print ook op een toilettasje en op een bloes, erg mooi.




Natuurlijk hebben ze ook veel kleur in hun collectie, zoals we gewoon zijn van de Hema. Mooie zomerbasics, die bij vrijwel elke stijl passen. Buiten de gestreepte schoentjes vind ik alles mooi op bovenstaande foto.

Buiten dit, hebben ze nog meer kleding in hun collectie.

Meestal ga ik naar de Hema voor de schoolspullen, make-up, notitieboekjes of om foto's te laten afdrukken, maar bijna nooit voor kleding. Best zonde, want ze hebben vaak hele leuke dingen, de bh's van de Hema vind ook meestal erg mooi.

Ik ben tevreden over deze collectie, hij is al een aantal weken verkrijgbaar in de winkel en in de online webshop.

Wat vinden jullie van de nieuwe collectie?
Liefs,
Sheela

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes allemaal zeg! Ik ben al een poos niet bij Hema geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga nooit voor kleren naar de HEMA. Er zijn periodes dat ik allerlei spulletjes koop en periodes waarin ik totaal niets wil. Maar hun voorjaarscollectie ziet er goed uit. Tof dat je het eens in de spotlight zet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt! Lief van je :) Ik ga even een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hema heeft echt geweldige spulletjes! Ben er al een tijdje niet meer geweest, maar ik ga binnenkort weer om vanalles te shoppen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen