dinsdag 19 mei 2015

Quick tip: limoen om poriën schoon te maken.


Wat is beter dan een natuurlijk middel dat voor een geweldig resultaat zorgt? Ik heb laatst iets geweldigs ontdekt! Je kan met een limoen of een citroen de poriën van je neus en de poriën daarnaast heel goed schoonmaken. Ik heb het al een paar keer geprobeerd en m'n neus werd er heel mooi van. Al het 'vuil' komt er uit en het maakt je poriën kleiner waardoor je neus een stuk egaler lijkt.



In plaats van een uitgeperste limoen of citroen weg te gooien ga ik er eerst over m'n neus mee, ik neem de zijkanten op m'n wangen ook vaak mee. Ik laat het even zitten en spoel het daarna af met koud water. Je ziet meteen al resultaat maar het grootste resultaat zie je na een paar uurtjes. Het geeft ongeveer hetzelfde effect als een neusstrip. Perfect natuurlijk maskertje!

Gaan jullie jullie neus reinigen met een citroen of limoen?

Liefs,
Sheela

3 opmerkingen: