donderdag 21 mei 2015

Zelf juwelen samenstellen met MY iMenso


Ik vind het altijd zo leuk als ik nieuwe merken ontdek die ook nog eens hele mooie spullen verkopen. Ik kreeg een tijdje geleden een persbericht van MY iMenso, en ik was gelijk verkocht! Ze hebben prachtige juwelen die je ook nog eens helemaal zelf kan samenstellen. Jup, daar wilde ik wel meer over weten.


Ik mocht zelf een medaillon samenstellen, dat is deze uiteindelijk geworden. Je kan alles zelf bepalen: de soort ketting, lengte, het binnenste stuk of Insignia en ook het deel wat er rond zit. Je kan ook verschillende Insignia's gebruiken om over elkaar te zetten, waardoor je een heel uniek stuk krijgt.
Ik was zo blij hiermee. De Swarovski elements blinken heel fel, ik word er zelfs duizelig van als ik ernaar blijf kijken. Ik vind het prachtig, echt een eye-catcher. Ik heb de ketting al een aantal keer aan gehad en ik kreeg heel veel complimentjes :)


Dat 'randje' kan je dus opendoen en daar kan je de Insignia's in doen die je gekozen hebt. Je kan meerdere Insignia's kopen die je dan kan afwisselen in de medaillon. Nog een voordeel is dat het medaillon niet opengaat als het rond de ketting zit, het kan dus niet openvallen terwijl je loopt.


Je krijgt je bestelling heel snel, ik kreeg mijn de volgende dag al bezorgd, fantastisch!



Als je meerdere Insignia's wilt kopen, is de verzamelbox ook erg handig. Daar kan je alles netjes in bewaren.




Hier zie je wat ik bedoel met meerdere Insignia's over elkaar. Links zie je een ketting met een blauwe Insignia als achtergrond in het medaillon en een Insignia erover. Je hebt heel veel keuze. Buiten dat, kan je ook gepersonaliseerde Insignia's maken, zo kan je bijvoorbeeld een datum in de Insignia laten zetten of zelfs een foto.
Je kan aan beide kanten van het medaillon een Insignia plaatsen, dit klinkt misschien vreemd want één kant zie je dan niet maar ik vond het idee erg mooi want op die manier kan je een persoonlijke kant houden, bijvoorbeeld de vingerafdruk van een belangrijke persoon, die dan altijd tegen je hart blijft. 


Nog even over de prijs, ja de kettingen zijn duur zoals je misschien wel al had verwacht. Je krijgt hier wel hele mooie kwalitatieve juwelen voor terug, die heel wat jaren mee kunnen.
Bovendien is het een éénmalige duurdere aankoop omdat je alleen een Insignia hoeft te kopen om er iets nieuws van te maken. De ketting en medaillon kan je behouden.



Ik zal even de prijzen noemen van de delen die heb:

  • De rosegold ketting van 80 cm: €59,95
  • De rosegold medaillon met steentjes, dus het randje dat ook open gaat: €109,00
  • Het binnenste deel met de Swarovski elements: €75,95
  • De tweede Insignia mix in resin: €9,95
Dan kom ik uit op een totaal van €254,85 voor eigenlijk twee medaillons. MY iMenso heeft zo veel keuze, je kan het uiteraard ook veel goedkoper maken. De crushed shells bijvoorbeeld zijn helemaal niet zo duur.


Ik vond het wat moeilijk om op de website de ketting samen te stellen, maar binnenkort gaat er een systeem zijn waarbij dat makkelijker gaat en je de samengestelde ketting ook kan bekijken.


Via deze link kan je de folder van MY iMenso bekijken, en dit is hun website.

MY iMenso - juwelen:

  • Zelf juwelen samenstellen
  • Heel veel keuze
  • Je kan foto's, data's,... laten ingraveren
  • Kan aan twee kanten worden gedragen
  • Je kan afwisselen met de verschillende insignia's 
  • zeer goede kwaliteit
  • blinkt heel mooi
  • de volgende dag al in huis
  • Prijs is afhankelijk van jouw keuze
Ik ben heel erg blij met mijn juweeltjes, ik heb ze sinds ik ze hebt ontvangen bijna elke dag gedragen. 

Wat vinden jullie van de juwelen van MY iMenso?
Liefs,
Sheela


2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat gaaf! Ik hou enorm van glitters dus dit is perfect voor mij! En leuk dat je zelf alles kunt wisselen, dan heb je een multiketting!

    BeantwoordenVerwijderen