zaterdag 4 juli 2015

Superleuke producten ontdekt bij de Big Bazar

Super blij was ik toen ik zag dat er een Big Bazar open ging op Stayen, dat is zo dichtbij mijn huis en een paar verdiepingen onder mijn werk, super handig! De eerste keer toen ik er binnen liep voelde het gewoon als heaven, zo goedkoop en zo'n leuke producten. In het begin ben ik er zo vaak geweest, na een tijdje was ik het zat omdat ik het echt wel gezien had nu. Een paar weken geleden ging ik opnieuw na een hele poos, en ohmygod ik word gewoon elke keer opnieuw verliefd op die winkel. Ik dacht dat ik alles wel had gezien, maar nee ze blijven maar afkomen met super leuke producten. Ik heb deze keer zo veel leuks gezien, ik wilde zo veel kopen maar ik heb me gelukkig goed kunnen inhouden. Kijk je mee?


W7 oogschaduwpaletten, ik heb ze zelf niet getest en gekocht maar ik heb er al veel reviews van gelezen en zag wel dat mensen er tevreden over waren. Ik wist niet waar je het kocht en toen zag ik het liggen bij de Big Bazar.
Een aantal jaar geleden was er een hele hype rond de travalo, ik heb die toen ook gekocht en er een review over geschreven. Toen heb ik er ongeveer €10 voor betaald, maar tegenwoordig zijn er zo veel dupes van de travalo verkrijgbaar, ook bij de Big Bazar, ze werken even goed en zijn een pak goedkoper.
Essieeee!!! Ok, dit wist ik wel al, ik denk velen van jullie ook. Ik wilde het toch even meegeven. Normaal kost een essie lakje ongeveer €9, bij de Big Bazar heb je een set van drie mini lakjes voor €4,99. Ik vilde het eerst nooit kopen omdat ik dacht dat de mini varianten waarschijnlijk ook een klein kwastje hebben en ik heb liever een breed kwastje. Er lag een open verpakking en ik heb het kwastje dus gezien, het is hetzelfde als de normale lakjes van Essie, super! Dat het mini is, maakt ook echt niet veel uit, want hoe vaak maak je een nagellakflesje echt op? Bovendien heb je ineens meer kleurtjes voor een lagere prijs. Ik vond het best grappig omdat het Kruidvat twee winkels verder ligt, daar betaal je dan €9 voor één lakje. 

Ik was ook helemaal flabbergasted toen ik zag dat ze gekleurde daglenzen hadden, nice! Ik heb ze zelf niet gekocht omdat ik al lenzen draag met een sterkte, deze hebben geen sterkte en dan zou ik dus alsnog mijn bril moeten dragen.
Ze hebben ook gewone maandlenzen met sterkte. Ik heb hier zelf geen ervaring mee omdat ik mijn lenzen altijd haal bij een opticien, maar als ik die prijs dan vergelijk met wat ik hier zie, kriebelt het wel om deze lenzen mee te nemen. Ik denk dat ik ze ooit wel eens ga testen.
Nepoorpiercings, of hoe noem je dat? In ieder geval zo clipjes om aan je oor te hangen. Je hebt geen gaatje nodig. Ik vond deze heel mooi en had die meegenomen, maar ik vond dat het niet zo lekker zat. Ik heb deze een aantal keer gedragen maar het is toch niet echt mijn ding.
Ik weet niet hoe je dit soort oorbellen noemt, maar de grote bol zit dan achter je oor waardoor je beide bollen ziet. Een paar maanden geleden was ook dit super hip, ik vond ze best wel leuk, ik heb de gouden oorbellen meegenomen.
Voor de mensen die op reis gaan, en nog een reisstekker zoeken, maak a.u.b. niet de fout die ik maakte! Ik ging een paar weken geleden naar Londen, en had dus een zo'n reisstekker nodig. Ik ging naar de Eldi en kocht een wereld-reisstekker voor €20, meteen daarna ging ik naar de Big Bazar en zag ik dit liggen!!! Ik kon mezelf wel slaan, maar achteraf kon ik er gelukkig wel om lachen. 
Dan als laatste het product waar ik heel erg blij mee ben, een fitness hoelahoep. Als kind deed ik dat al heel graag, deze hoepel is eens tuk groter en zwaarder. De eerste twee dagen deed het echt pijn, maar nu ben ik het gewend en is het heel leuk. Ik merk ook echt dat het iets doet voor mijn buik, dus ik ben heel tevreden.

Verder waren er nog heel veel leuke producten, zoals ik wel gewend ben van de Big Bazar. Ik heb laatst zelfs nog iets heel leuks gevonden, maar ik ga nog niet verklappen wat dat is, binnenkort zien jullie het in een review.

Zijn jullie ook zo dol op de Big Bazar?

Liefs,
Sheela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten