woensdag 29 januari 2014

Stylish slapen doe je zo


Iedereen kent dat moment wanneer je lekker in bed ligt te slapen wanneer je wekker afgaat. Snoozen, even omdraaien en vijf minuten blijven liggen. Die vijf minuten worden bij soms wel 50 minuten. Ik ben nu eenmaal dol op slapen en in bed liggen, en geef maar toe, daar ben jij ook vast dol op.

Sinds ik een tweepersoonsbed heb, ben ik geobsedeerd door mooie hoeslakens, dekens, kussentjes en dekbedovertrekken. Je kamer kan er zo anders uitzien als je je bed anders opmaakt. Ik ben vooral dol op de Amerikaanse stijl van bedden opmaken, met ontzettend veel kussens.

Op de site van Marington, heb ik laatst hele mooie dekbedovertrekken gezien, ik deel vandaag mijn favorieten met jullie.


Deze dekbedovertrek heeft een simpele taupe achtergrond met lieve bloemetjes. Heel simpel, en ideaal om tot rust te komen.


Als je houdt van reizen en skylines, is deze erg geschikt. Het geeft meteen een Down Town sfeer in je slaapkamer.



Als je al een simpel basic interieur hebt in je slaapkamer, is het misschien leuk om een kleurrijk dekbedovertrek te nemen. Deze zorgt voor een vrolijke sfeer.



Deze is zonder print maar de gouden details vind ik werkelijk prachtig. De kleurencombinatie geeft een mooi rustig effect. Zeker in combinatie met de kussenslopen, staat deze heel erg mooi.


In een iets romantischer thema, misschien wel leuk voor valentijn, deze dekbedovertrek met de tekst "l'amour, c'est la vie" op. Hij is wel zwart, dus ik zou deze enkel nemen als je al een opvallend interieur hebt.


Om af te sluiten, een dekbedovertrek met een hele mooie quote:

loved you 
yesterday
love you still
always have 
always will <3

Check het schattig hartje op de rechterkussen.

De prijzen van dekbedovertrekken in dit artikel lopen van €49 tot €109. Je vind ze op marington.nl

Welke dekbedovertrek is jouw favoriet?
Liefs,
Sheela

7 opmerkingen:

  1. wat een leuk artikel! Ik vind de laatste echt onwijs cute. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dekbeddensets zeg! Ik heb er nu twee van de ikea, ik wil ook wel iets nieuws met een leuke stekst of skyline :D Maar ik vind deze wel een beetje duur, tenminste voor mijn studentenportemonnee dan ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten leuke dekbedovertrekken ertussen. Vooral de laatste. Leuke tekst vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die laatste is leuk! Basic maar ook vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind dat ook zo leuk, alleen ik ben een zeikerd ik slaap het liefst onder effen wit! ik vind dit wel een leuke blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love it!

    I've made a wishlist. Hope you could check it out and click the links I included there, because I'll be needing enough unique clicks. Hope you could help me out. Thank you. http://chasingculprit.blogspot.com/2014/02/dressale-wishlist.html


    xx
    ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw,prachtige slaapkamer inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen